Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЯКА ЗАРЕЄСТРОВАНА В СИСТЕМІ ОБЛІКУ ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ за період з 6 по 10 січня 2025 року
Номер облікової картки документа |
Назва документа |
Дата реєстрації та номер документа |
Джерело інформації |
Галузь, ключові слова |
Форма документа |
Вид документа |
Місце зберігання документа |
1/25 |
Про внесення змін до наказу ДСА України від 24.12.2014 № 170 |
від 08 січня 2025 року № 4 |
Управління з питань персоналу |
внесення змін до наказу ДСА України від 24.12.2014 № 170 |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
2/25 |
Про покладення виконання обов’язків голови комісії з реорганізації (злиття) Снятинського районного суду Івано-Франківської області |
від 09 січня 2025 року № 5 |
Управління з питань персоналу |
Покладення виконання обов’язків голови комісії з реорганізації (злиття) Снятинського районного суду Івано-Франківської області |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
3/25 |
Про покладення виконання обов’язків голови комісії з реорганізації (злиття) Шацького районного суду Волинської області |
від 09 січня 2025 року № 6 |
Управління з питань персоналу |
Покладення виконання обов’язків голови комісії з реорганізації (злиття) Шацького районного суду Волинської області |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
4/25 |
Про внесення змін до наказу ДСА України від 30.07.2021 № 264 |
від 10 січня 2025 року № 7 |
Відділ забезпечення діяльності керівництва Державної судової адміністрації України |
Внесення змін до наказу ДСА України від 30.07.2021 № 264 |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЯКА ЗАРЕЄСТРОВАНА В СИСТЕМІ ОБЛІКУ ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ за період з 13 по 17 січня 2025 року
Номер облікової картки документа |
Назва документа |
Дата реєстрації та номер документа |
Джерело інформації |
Галузь, ключові слова |
Форма документа |
Вид документа |
Місце зберігання документа |
5/25 |
Про покладення виконання обов’язків голови комісії з реорганізації (злиття) Ківерцівського районного суду Волинської області |
від 13 січня 2025 року № 10 |
Управління з питань персоналу |
Покладення виконання обов’язків голови комісії з реорганізації (злиття) Ківерцівського районного суду Волинської області |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
6/25 |
Про покладення виконання обов’язків голови комісії з реорганізації (злиття) Бершадського районного суду Вінницької області |
від 14 січня 2025 року № 13 |
Управління з питань персоналу |
Покладення виконання обов’язків голови комісії з реорганізації (злиття) Бершадського районного суду Вінницької області |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
7/25 |
Про покладення виконання обов’язків голови ліквідаційної комісії Рівненського апеляційного господарського суду |
від 14 січня 2025 року № 14 |
Управління з питань персоналу |
Покладення виконання обов’язків голови ліквідаційної комісії Рівненського апеляційного господарського суду |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
8/25 |
Про виправлення технічної помилки в наказі ДСА України від 10.01.2025 № 7 |
від 14 січня 2025 року № 16 |
Відділ забезпечення діяльності керівництва Державної судової адміністрації України |
Виправлення технічної помилки в наказі ДСА України від 10.01.2025 № 7 |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
9/25 |
Про доповнення видів економічної діяльності державного підприємства "Центр судової експертизи та експертних досліджень" |
від 16 січня 2025 року № 17 |
Юридичне управління |
Доповнення видів економічної діяльності державного підприємства "Центр судової експертизи та експертних досліджень" |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЯКА ЗАРЕЄСТРОВАНА В СИСТЕМІ ОБЛІКУ ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ за період з 20 по 24 січня 2025 року
Номер облікової картки документа |
Назва документа |
Дата реєстрації та номер документа |
Джерело інформації |
Галузь, ключові слова |
Форма документа |
Вид документа |
Місце зберігання документа |
10/25 |
Про затвердження Порядку електронної інформаційної взаємодії Державної судової адміністрації України та Міністерства у справах ветеранів України |
від 21 січня 2025 року № 20/79 |
Департамент інформаційних технологій |
Затвердження Порядку електронної інформаційної взаємодії Державної судової адміністрації України та Міністерства у справах ветеранів України |
Паперова |
Спільний наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
11/25 |
Про внесення змін до наказу ДСА України від 06.09.2018 № 436 |
від 21 січня 2025 року № 21 |
Управління з питань персоналу |
Внесення змін до наказу ДСА України від 06.09.2018 № 436 |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
12/25 |
Про покладення виконання обов’язків голови комісії з реорганізації (злиття) Ківерцівського районного суду Волинської області |
від 21 січня 2025 року № 22 |
Управління з питань персоналу |
Покладення виконання обов’язків голови комісії з реорганізації (злиття) Ківерцівського районного суду Волинської області |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
13/25 |
Про покладення виконання обов’язків голови комісії з реорганізації (злиття) Шацького районного суду Волинської області |
від 22 січня 2025 року № 23 |
Управління з питань персоналу |
Покладення виконання обов’язків голови комісії з реорганізації (злиття) Шацького районного суду Волинської області |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
14/25 |
Про внесення змін до наказу ДСА України від 02.02.2023 № 48 |
від 22 січня 2025 року № 24 |
Управління з питань персоналу |
Внесення змін до наказу ДСА України від 02.02.2023 № 48 |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
15/25 |
Про внесення змін до наказу ДСА України від 06.09.2018 № 435 |
від 24 січня 2025 року № 28 |
Управління з питань персоналу |
Внесення змін до наказу ДСА України від 06.09.2018 № 435 |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЯКА ЗАРЕЄСТРОВАНА В СИСТЕМІ ОБЛІКУ ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ за період з 27 по 31 січня 2025 року
Номер облікової картки документа |
Назва документа |
Дата реєстрації та номер документа |
Джерело інформації |
Галузь, ключові слова |
Форма документа |
Вид документа |
Місце зберігання документа |
16/25 |
Про внесення змін до наказу ДСА України від 24.12.2014 № 170 |
від 27 січня 2025 року № 29 |
Управління з питань персоналу |
Внесення змін до наказу ДСА України від 24.12.2014 № 170 |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
17/25 |
Про покладення виконання обов’язків голови комісії з реорганізації (злиття) |
від 30 січня 2025 року № 34 |
Управління з питань персоналу |
Покладення виконання обов’язків голови комісії з реорганізації (злиття) |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЯКА ЗАРЕЄСТРОВАНА В СИСТЕМІ ОБЛІКУ ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ за період з 03 по 07 лютого 2025 року
Номер облікової картки документа |
Назва документа |
Дата реєстрації та номер документа |
Джерело інформації |
Галузь, ключові слова |
Форма документа |
Вид документа |
Місце зберігання документа |
18/25 |
Про затвердження Антикорупційної програми Державної судової адміністрації України на 2025-2027 роки |
Наказ № 35 від 03.02.2025 |
Головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції |
Затвердження Антикорупційної програми Державної судової адміністрації України на 2025-2027 роки |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
19/25 |
Про покладення виконання обов’язків голів комісій з реорганізації (злиття) |
Наказ № 38 від 05.02.2025 |
Управління з питань персоналу |
Покладення виконання обов’язків голови комісії з реорганізації (злиття) |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
20/25 |
Про покладення виконання обов’язків голови комісії з реорганізації (злиття) Миргородського міськрайонного суду Полтавської області |
Наказ № 39 від 05.02.2025 |
Управління з питань персоналу |
Покладення виконання обов’язків голови комісії з реорганізації (злиття) Миргородського міськрайонного суду Полтавської області |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
21/25 |
Про внесення змін до наказу ДСА України від 06.09.2018 № 437 |
Наказ № 40 від 05.02.2025 |
Управління з питань персоналу |
Внесення змін до наказу ДСА України від 06.09.2018 № 437 |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
22/25 |
Про затвердження змін до наказу ДСА України від 21.12.2018 № 622 |
Наказ № 41 від 05.02.2025 |
Департамент інформаційних технологій |
Затвердження змін до наказу ДСА України від 21.12.2018 № 622 |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
23/25 |
Про внесення змін до плану діяльності Державної судової адміністрації України як головного розпорядника бюджетних коштів на 2025 рік та 2026-2027 роки |
Наказ № 43 від 07.02.2025 |
Департамент фінансово-економічної діяльності, бухгалтерського обліку та звітності |
Внесення змін до плану діяльності Державної судової адміністрації України як головного розпорядника бюджетних коштів на 2025 рік та 2026-2027 роки |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЯКА ЗАРЕЄСТРОВАНА В СИСТЕМІ ОБЛІКУ ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ за період з 10 по 14 лютого 2025 року
Номер облікової картки документа |
Назва документа |
Дата реєстрації та номер документа |
Джерело інформації |
Галузь, ключові слова |
Форма документа |
Вид документа |
Місце зберігання документа |
24/25 |
Про покладення виконання обов’язків голови комісії з реорганізації (злиття) Кегичівського районного суду Харківської області |
Наказ № 46 від 10.02.2025 |
Управління з питань персоналу |
Покладення виконання обов’язків голови комісії з реорганізації (злиття) Кегичівського районного суду Харківської області |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
25/25 |
Про покладення виконання обов’язків голів комісій з реорганізації (злиття) |
Наказ № 47 від 10.02.2025 |
Управління з питань персоналу |
Покладення виконання обов’язків голови комісії з реорганізації (злиття) |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
26/25 |
Про внесення змін до наказу ДСА України від 10.02.2025 № 46 |
Наказ № 51 від 11.02.2025 |
Управління з питань персоналу |
Внесення змін до наказу ДСА України від 10.02.2025 № 46 |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
27/25 |
Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2025 рік |
Наказ № 53 від 11.02.2025 |
Департамент фінансово-економічної діяльності, бухгалтерського обліку та звітності |
Затвердження паспортів бюджетних програм на 2025 рік |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
28/25 |
Про відповідальних за розгляд випадків сексизму,сексуальних домагань у ДСА України |
Наказ № 54 від 11.02.2025 |
Відділ забезпечення діяльності керівництва Державної судової адміністрації України |
Відповідальних за розгляд випадків сексизму,сексуальних домагань у ДСА України |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
29/25 |
Про покладення виконання обов’язків голови комісії з реорганізації (злиття) |
Наказ № 56 від 13.02.2025 |
Управління з питань персоналу |
Покладення виконання обов’язків голови комісії з реорганізації (злиття) |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
30/25 |
Про покладення виконання обов’язків голови комісії з реорганізації (злиття) |
Наказ № 57 від 13.02.2025 |
Управління з питань персоналу |
Покладення виконання обов’язків голови комісії з реорганізації (злиття) |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЯКА ЗАРЕЄСТРОВАНА В СИСТЕМІ ОБЛІКУ ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ за період з 17 по 21 лютого 2025 року
Номер облікової картки документа |
Назва документа |
Дата реєстрації та номер документа |
Джерело інформації |
Галузь, ключові слова |
Форма документа |
Вид документа |
Місце зберігання документа |
31/25 |
Про внесення змін до наказу ДСА України від 12.10.2021 № 347 |
Наказ № 58 від 19.02.2025 |
Управління з питань персоналу |
Внесення змін до наказу ДСА України від 12.10.2021 № 347 |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
32/25 |
Про покладення виконання обов’язків голови ліквідаційної комісії Рівненського апеляційного господарського суду |
Наказ № 59 від 19.02.2025 |
Управління з питань персоналу |
Покладення виконання обов’язків голови ліквідаційної комісії Рівненського апеляційного господарського суду |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
33/25 |
Про внесення змін до наказу ДСА України від 26.02.2019 № 206 |
Наказ № 60 від 19.02.2025 |
Управління внутрішнього аудиту |
Внесення змін до наказу ДСА України від 26.02.2019 № 206 |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
34/25 |
Про внесення змін до наказу ДСА України від 16.09.2024 № 400 |
Наказ № 62 від 19.02.2025 |
Управління внутрішнього аудиту |
Внесення змін до наказу ДСА України від 16.09.2024 № 400 |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
35/25 |
Про внесення змін до наказу ДСА України від 11.04.2023 № 191 |
Наказ № 63 від 19.02.2025 |
Управління внутрішнього аудиту |
Внесення змін до наказу ДСА України від 11.04.2023 № 191 |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
36/25 |
Про внесення змін до наказу ДСА України від 24.12.2014 № 170 |
Наказ № 64 від 19.02.2025 |
Управління з питань персоналу |
Внесення змін до наказу ДСА України від 24.12.2014 № 170 |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЯКА ЗАРЕЄСТРОВАНА В СИСТЕМІ ОБЛІКУ ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ за період з 24 по 28 лютого 2025 року
Номер облікової картки документа |
Назва документа |
Дата реєстрації та номер документа |
Джерело інформації |
Галузь, ключові слова |
Форма документа |
Вид документа |
Місце зберігання документа |
37/25 |
Про покладення виконання обов’язків голови комісії з реорганізації (злиття) Володимир-Волинського міського суду Волинської області |
Наказ № 68 від 25.02.2025 |
Управління з питань персоналу |
Покладення виконання обов’язків голови комісії з реорганізації (злиття) Володимир-Волинського міського суду Волинської області |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
38/25 |
Про покладення виконання обов’язків голови комісії з реорганізації (злиття) Камінь-Каширського районного суду Волинської області |
Наказ № 69 від 26.02.2025 |
Управління з питань персоналу |
Покладення виконання обов’язків голови комісії з реорганізації (злиття) Камінь-Каширського районного суду Волинської області |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
39/25 |
Про внесення змін до наказу ДСА України від 15.02.2023 № 87 |
Наказ № 70 від 27.02.2025 |
Управління з питань персоналу |
Внесення змін до наказу ДСА України від 15.02.2023 № 87 |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
40/25 |
Про внесення змін до наказу ДСА України від 02.02.2023 № 61 |
Наказ № 71 від 27.02.2025 |
Управління з питань персоналу |
Внесення змін до наказу ДСА України від 02.02.2023 № 61 |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЯКА ЗАРЕЄСТРОВАНА В СИСТЕМІ ОБЛІКУ ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ за період з 03 по 07 березня 2025 року
Номер облікової картки документа |
Назва документа |
Дата реєстрації та номер документа |
Джерело інформації |
Галузь, ключові слова |
Форма документа |
Вид документа |
Місце зберігання документа |
41/25 |
Про внесення змін до наказу ДСА України від 06.09.2018 № 451 |
Наказ № 74 від 04.03.2025 |
Управління з питань персоналу |
Внесення змін до наказу ДСА України від 06.09.2018 № 451 |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
42/25 |
Про внесення змін до Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України |
Наказ № 75 від 04.03.2025 |
Департамент інформаційних технологій |
Внесення змін до Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |
43/25 |
Про покладення виконання обов’язків голови комісії з реорганізації (злиття) Чорнухинського районного суду Полтавської області |
Наказ № 76 від 05.03.2025 |
Управління з питань персоналу |
Покладення виконання обов’язків голови комісії з реорганізації (злиття) Чорнухинського районного суду Полтавської області |
Паперова |
Наказ |
Відділ організаційного забезпечення та контролю |