flag Судова влада України

Єдиний Контакт-центр судової влади України 0-800-501-492

Комітет управління Проектом

 Комітет управління проектом

Управління Проектом здійснюється відповідно до директив Комітету управління проектом який очолюють почергово представники Канади та України та до якого входять представники Офісу уповноваженого у справах федеральних суддів уряду Канади, Канадського агентства з міжнародного розвитку СІДА, Канадської Адміністративної судової служби, Канадського судді, радника Проекту, Верховного Суду України, Державної судової адміністрації України, Ради суддів України, та Академії суддів України.

Комітет управління проектом проводить свої засідання мінімум один раз на рік, чи на запит будь-якої з організацій партнерів в Канаді або в Україні. Основна функція Комітету управління проектом полягає в загальному стратегічному управлінні діяльності Проекту:

· Перегляд, обговорення та прийняття рішень з проблемних питань та напрямків діяльності Проекту;

· Перегляд, оцінювання, спрямування та затвердження напрацювань Проекту в напрямку очікуваних результатів, що випливає із звітів Комітету управління проектом і/чи щорічний Звіт про діяльність; 

· Перегляд, оцінювання та затвердження щорічного Плану роботи та відповідного бюджету на наступний рік та;

· Перегляд та затвердження будь-яких змін до Проекту Плану дій.

Перше засідання Комітету управління проектом відбудеться 8 березня 2007 року з метою перегляду та остаточного затвердження Проекту Плану дій та затвердження першого щорічного Плану та відповідного бюджету.   

Засідання Комітету управління проектом буде проходити у формі співпраці та спільних консультацій між членами – учасниками Проекту. Канадська Адміністративна судова служба забезпечить роботу секретаріату Комітету управління проектом, надаватиме на постійній основі членам Комітету щорічний звіт про діяльність, щорічний план роботи та інші відповідні документи, а також підготує програму та засідання. Прийняття рішень відбуватиметься на основі консенсусу після розгляду інформації членами Комітету управління проектом та іншими ключовими учасниками проекту (у разі потреби)1.

Засідання Комітету управління проектом будуть погоджені Секретаріатом з членами Комітету щонайменше за два (2) місяці заздалегідь, за виключенням обґрунтованих невідкладних питань пов’язаних з роботою Проекту. Вся документація, зазначена в цьому розділі та інші матеріали, необхідні для проведення засідання Комітету управління Проектом будуть надані Секретаріатом щонайменше як за три (3) тижні перед початком засідання, з метою їх своєчасного перекладу, вивчення та проведення консультацій за участю чотирьох членів. Якщо інші учасники Проекту запрошені для виступу на засіданні Комітету управління Проекту, їх презентацій ні матеріали повинні бути направлені щонайменше за один (1) тиждень до початку засідання в якості інформаційних матеріалів (переклад не є обов’язковим).

Специфічні задачі та обов’язки Комітету управління Проектом передбачають наступне:

1. Перегляд та затвердження, (з врахуванням будь-яких змін запропонованих Комітетом управління Проектом), Проекту Плану дій, щорічного Плану роботи та бюджету;

2. Отримання словесних звітів про діяльність Проекту та аналіз подальшого прогресу,  бюджетних наслідків, щодо планів, від Канадського виконавчого агентства, канадської виконавчої групи та Української виконавчої групи, на основі звітів про щорічний План роботи та Щорічний звіт про діяльність;

3. Перегляд, надання коментарів та  затвердження, питань щодо будь-яких змін згідно рішень засідань Комітету управління проектом, Плану роботи, щорічних звітів, а також щорічних Проектів плану дій та сукупних фінансових звітів;

4. Забезпечення реалізації Проекту в напрямку виконання цілей та задач Проекту, затверджених Проектом Плану дій та аналізу логічної структури.

5. Щорічний перегляд, та надання коментарів щодо статусу, та будь-яких змін, факторів ризику та їх зменшення в ході реалізації Канадсько-Українського Проекту судового співробітництва, (як зазначено в аналізі логічної структури та Проекті Плану дій), затвердження питань, відповідно до рішень засідань Комітету управління проектом, зменшення ризиків на наступний рік;

6. Визначення проблемних питань, що постають в процесі планування роботи Проекту та його реалізації, висунутих членами Комітету управління проектом та визначення заходів для їх подолання на основі рекомендацій Канадського виконавчого агентства Комітету управління проектом та/чи Канадській групі реалізації чи Українській групі реалізації;

7. Розгляд та прийняття рішень щодо стратегічних напрямків роботи Проекту, та як результат цих рішень, забезпечення того, що будь –які необхідні зміни до Проекту Плану дій є задокументовані;

8. Виконання інших функцій та обов’язків, що дозволить в оптимальному режимі досягнути поставленої мети згідно з Проектом Плану дій.

Малюнок 2 – Таблиця організації управління Проектом

 

 

 

Організації такі як Національний суддівський інститут та інші учасники Проекту можуть бути запрошені на засідання Комітету управління проектом для полегшення проведення консультацій та досягнення консенсусу