flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Вакантна посада - генеральний директор Державного підприємства "Інформаційні судові системи"

17 липня 2025, 17:00

 

НАЗВА ПОСАДИ:

Генеральний директор Державного підприємства "Інформаційні судові системи".

НАЙМЕНУВАННЯ:

 Державне підприємство "Інформаційні судові системи".

МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ:

Україна, Київ.

 

 

 

СТАТУС:

Державне підприємство "Інформаційні судові системи" (далі — ДП "Інформаційні судові системи") є державним комерційним підприємством (з відокремленими територіальними підрозділами в областях України), яке засноване на державній власності та належить до сфери управління Державної судової адміністрації України.

Метою діяльності ДП "Інформаційні судові системи" є інформаційно-технічне забезпечення судів, органів та установи в системі правосуддя, а також надання аналогічних послуг на комерційній основі.

Підприємство є продуктовою компанією, яка орієнтована на створення та розвиток програмних продуктів Enterprise рівня для судової системи (Електронний суд, Єдиний державний реєстр судових рішень, система відеоконференцзвʼязку тощо).

 

РОЛЬ ГЕНЕРАЛЬНОГО ДИРЕКТОРА:

Генеральний директор має сформувати нове бачення розвитку підприємства як конкурентної продуктової компанії, одним із завдань якої є забезпечення підвищення цифрової доступності правосуддя. З цією метою від генерального директора очікується:

- формування високопрофесійної, вмотивованої та відповідальної команди;

- генерування ідей щодо нових продуктів підприємства, які допоможуть підвищити доступність та якість правосуддя;

- ефективне управління матеріально-ресурсною базою підприємства (зокрема власними ЦОДами), підтримка й удосконалення цифрових сервісів;

- організація поточної господарської діяльності підприємства;

- управління за цілями (KPI) та досягнення запланованих фінансових показників.

Повний перелік цілей підприємства та функцій генерального директора наведено у Статуті зазначеного підприємства.

 

УМОВИ ПРАЦІ:

  • посадовий оклад — 114 660 гривень;

– квартальна премія в розмірі до 2-х місячних посадових окладів та річна премія – до 10 місячних посадових окладів, залежно від виконання KPI;

– оплачувана щорічна відпустка (30 календарних днів);

– повна зайнятість із нормованим робочим днем;

– робота в Києві;

– бронювання за посадою на період дії воєнного стану;

– посада є строковою (укладання контракту строком на 1 рік із можливістю продовження на час дії воєнного стану та не більше ніж на 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану).

 

ВИМОГИ:

 –  вища освіта другого рівня за ступенем магістра за відповідною галуззю знань ("Економіка"; "Бізнес, адміністрування та право"; "Інформаційні технології"; "Інженерія виробництво та будівництво"; "Безпека та оборона", "Управління та адміністрування", "Право") та післядипломна освіта за відповідною галуззю знань;

– стаж роботи на керівних посадах нижчого рівня — не менше 5 років;

– вільне володіння державною мовою, володіння іноземною мовою буде перевагою;

– відповідність високим стандартам доброчесності та відмінна ділова репутація.

 

ЗНАННЯ ТА НАВИЧКИ, ЯКІ БУДУТЬ ПЕРЕВАГОЮ:

 – досвід роботи в продуктових компаніях, які здійснювали розробку рішень для автоматизації складних управлінських процесів (на позиціях CEO, CTO/CIO, Project Manager, Project Administrator, Solution Architect тощо);

– вміння вибудовувати roadmap, абстрактні моделі проєкту та його компонентів;

 – вміння ухвалювати управлінські рішення, готувати звіти, презентації та інші ділові документи;

– досконале розуміння процесу розробки програмного забезпечення (SDLC, ISO/IEC/IEEE 24641:2023), розуміння архітектур систем і баз даних;

– досвід роботи з міжнародними компаніями й організаціями, іноземними державами;

– бачення напрямків розвитку автоматизації та цифровізації органів й установ системи правосуддя.

 

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ УЧАСТІ В ДОБОРІ:

письмова заява (додаток 1);

біографічна довідка;

анкета кандидата;

мотиваційний лист, у якому висвітлити :

– мотиви зайняття посади генерального директора;

– ⁠чому саме ваші знання, досвід та принципи є ключовими для успішного функціонування та розвитку ДП "Інформаційні судові системи";

– ⁠які конкретні досягнення з попередньої діяльності підтверджують вашу здатність керувати ДП "Інформаційні судові системи";

– ⁠яке ваше бачення розвитку та функціонування ДП "Інформаційні судові системи" та яка ваша роль як генерального директора у цьому;

  • копія документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, з даними про прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), видачу паспорта та адресу зареєстрованого місця проживання (у разі подання копії паспорта у формі книжечки) або лицьового і зворотного боків паспорта громадянина України у формі картки та витягу з реєстру територіальної громади для підтвердження інформації про місце проживання (у разі подання копії паспорта у формі картки);
  • копія реєстраційного номера облікової картки фізичної особи - платника податків (за наявності);
  • копії документів, що підтверджують стаж професійної діяльності (за наявності);
  • копія диплома про вищу освіту (з додатками), здобуту в Україні, та/або копії документів про вищу освіту, здобуту за кордоном, разом із копіями документів, що підтверджують їх визнання в Україні, а також копії документів про науковий ступінь, вчене звання, навчання в аспірантурі чи докторантурі на денній (очній) формі навчання (за наявності);
  • копія Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою (витяг з Реєстру державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою) (за наявності);
  • копія військово-облікового документа – військового квитка або тимчасового посвідчення військовозобов’язаного (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • письмова згода на обробку персональних даних (додаток 2);
  • витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості";
  • презентація власного бачення розвитку підприємства, що може містити детальний першочерговий план реформування підприємства протягом одного року; заходи з виконання завдань та результати аналізу можливих ризиків;
  • копія декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2024 рік (за наявності).

 

ПОРЯДОК ПОДАННЯ ДОКУМЕНТІВ

Прийняття документів здійснюється до 24:00 04 серпня 2025 року, якщо документи подаються в електронній формі, або до 17:00 04 серпня  2025 року, якщо документи подаються особисто.

Анкета кандидата на посаду генерального директора ДП "Інформаційні судові системи" заповнюється онлайн за посиланням у день подання документів, а також зберігається із наданими відповідями у форматі PDF та додається до інших документів.

Документи слід надсилати в електронному вигляді на електронну пошту inbox@court.gov.ua з обов’язковим підписанням кваліфікованим електронним підписом або у паперовому вигляді за адресою: вул. Липська, 18/5, м. Київ, 00020.

Результати добору будуть оприлюднені на офіційному вебсайті Державної судової адміністрації України.

Додаткова інформація:

- основні вимоги до кандидатів та додаткові кваліфікаційні вимоги та критерії за посиланням

 

Відповідальна особа, до якої можна звертатися за додатковою інформацію                   

 з питань проведення добору: Тетяна ЖЕЖЕРА (044) 277-76-23